Wij helpen u graag verder
U kunt aangeven dat u door een van onze collega’s wilt worden teruggebeld. Een van onze credit management specialisten neemt binnen enkele werkdagen contact met u op.
Velden met een * zijn verplicht.
Heeft u een aanmaning ontvangen?
Als u een aanmaning van ons hebt ontvangen en u wilt betalen, een betalingsregeling treffen of bezwaar maken, dan kunt u terecht op Mijn coeo of via dit formulier contact met ons opnemen.
Uw mening is belangrijk
Bij coeo zijn we trots op het leveren van goede klantenservice. Heeft u onlangs contact met ons gehad en heeft u een tip of klacht over onze werkwijze? Wij stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Dit helpt ons onze dienstverlening te verbeteren.
U kunt uw tip of klacht het snelst aan ons doorgeven via het formulier op onze website. Ook is het mogelijk uw klacht in te sturen per post (t.a.v. Afdeling Klachtenbeheer). coeo hanteert een klachtenprocedure volgens de gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen (NVI).
Hoe wij omgaan met uw gegevens
Als u op onze website een formulier invult, dan weet u dat we op z’n minst een beetje data van u bewaren. Onze Privacy Policy vertelt u alles wat u moet weten over wat we doen met deze data.