Heeft u een klacht of een tip?
Heeft u contact met ons gehad en heeft u een tip of klacht over onze werkwijze? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Tips met betrekking tot onze service, communicatie of website kunt u insturen naar [email protected]. Klachten kunt u het snelst indienen via het onderstaande klachtenformulier op onze website. Ook is het mogelijk uw opmerking in te sturen per post (t.a.v. Afdeling Klachtenbeheer).
coeo Incasso behandelt een klachtenprocedure altijd volgens de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-Ondernemingen (NVI).
Let op! Klachtenformulieren waarin u geen geldig e-mailadres of postadres opgeeft, kan ons kantoor helaas niet behandelen. Deze zullen wij vervolgens moeten verwijderen. Onderstaand formulier is enkel bedoeld voor klachten of tips ten aanzien van de handelswijze van coeo.
Reactie op uw klacht
coeo stuurt u binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. In deze bevestiging geven wij aan dat u binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. Als deze 15 werkdagen niet haalbaar zijn, berichten wij u hier schriftelijk over.
Klacht- en tipformulier
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Als u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, spijt ons dit zeer. Meld uw op- of aanmerkingen, na ontvangst van onze schriftelijke reactie op uw klacht, bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid behandelt klachten in lijn met de Wet kwaliteit incassodienstverlening (Wki), het Incassokeurmerk en de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen (NVI).
Contact
Bij coeo staan wij u uiteraard graag te woord. Dit kan via de telefoon via 010 – 41 45 444, per e-mail via [email protected] of via het contactformulier op onze website.
Hoe wij omgaan met uw gegevens
Als u op onze website een formulier invult, dan weet u dat we op z’n minst een beetje data van u bewaren. Onze Privacy Policy vertelt u alles wat u moet weten over wat we doen met deze data.